piątek, 23 stycznia 2015

Hasta las vacaciones!

Tytuł może nie do końca zrozumiały, ale oznacza on mniej więcej: "Do ferii"

Ja dzisiaj tak króciutko tylko po to, aby Was uspokoić, poprzez moją nieobecność w poprzednim tygodniu ;) Rozdziału spodziewajcie się w przyszłą sobotę, to jest 31 stycznia pojawię się z kolejnym fragmentem opowiadania :)
Otóż dlaczego tak późno? Wiecie jak to jest przed feriami.... Wszystko trzeba zaliczać, poprawiać oceny i cholernie dużo się uczyć! Zabiera mi to czas na bloga.

Mam nadzieję, że poczekacie jeszcze tydzień!

5 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam ♥
    Powodzenia w szkole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zaczęłam czytać twój blog i jest mój ulubiony, strasznie mi się podoba. Nie mogę się doczekać 3 rozdziału. Powodzenia!

    PS. Właśnie zaczęłam pisać swój blog na razie wstawiłam tylko prolog, ale nie wiem czy dobrze piszę, poza tym nie chciałam robić opowiadania związanego z "Violettą" i jej aktorami, ale teraz chyba żałuję i myślę, że zacznę od nowa mogłabyś powiedzieć co o tym myślisz? http://www.loveandsmilehis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej jestem tu z wiadomością zostałaś nominowana dl LBA na moim blogu
    http://welcometomyworld-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń