poniedziałek, 29 grudnia 2014

Witam!




Dziwnie widzieć taki post na tym blogu, prawda? Dla tych co są nowi - już kiedyś pisałam opowiadanie i z niego zrezygnowałam. Nie kontynuuję go, ponieważ nie mam pomysłu, a pisanie na siłę mogłoby mieć tragiczne skutki.
Teraz pewnie większość czytelników stąd wyjdzie, ale może przeczytajcie ten post do końca?

Blog przeszedł totalną metamorfozę. Nowy wygląd, usunięte wszystko co do tej pory się na nim znalazło. Jeżeli komuś podobała się poprzednia historia i zdenerwował się z powodu jej usunięcia to mogę powiedzieć tylko jedno... poczekaj na prolog!

Zachęcam do zaczekania na kolejny post, w którym postaram się przybliżyć historię jaka siedzi mi w głowie. Będzie ona romansem, ale zarówno dramatem. Nowy tytuł bloga to Creo en mis suenos co w tłumaczeniu oznacza Wierzę w moje marzenia. 

Mam nadzieję, że historia okaże się lepsza od poprzedniej i, że zechcecie ją czytać.



Kto będzie czekać na prolog? 

11 komentarzy:

  1. Ja nie wyszłam, przeczytałam do końca ♥
    Czekam na prolog :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś tu jeszcze jest :)
      Mam nadzieję, że nowe opowiadanie wyjdzie lepiej. ^^

      Usuń
  2. Czekam na prolog ^^
    Wytrwalam do konca xD

    xMadelinex

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy miałaś "Niespodziewaną przerwę" ja wchodziłam na bloga i czekałam aż powrócisz.
    Nie miałam zamiaru przestać czekać.
    Jednak bardzo mi było smutno gdy wchodziłam i nie było żadnego nieprzeczytanego posta...
    Czas powiedzieć żegnaj, nieprawdaż?
    I niestety ja muszę Ci to Powiedzieć...
    Tak więc żegnaj na zawsze. Pamiętaj że czekałam cierpliwie ale ja już tak nie mogę!
    Nie mogę znieść że teraz wróciłaś i zaczynasz wszystko od nowa.
    Gdzie podziała się wiara w swoje możliwości?
    Zawiodłam się...

    Żegnam,
    'Tina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartuję!
      Wystraszyłaś się?
      No to mówię że to żarty...
      Tyle czasu czekałam. Może i na marne ale teraz gdy już się odczekałam ja mam być taka głupia i sobie pójść?!
      Niedoczekanie!
      Dla twojej informacji: NIE POZBĘDZIESZ MNIE!
      -*-
      Pytania:
      1. O jakiej parze będziesz pisać?
      2. Masz jakieś rozdziały "dodatkowe" czy będziemy musieli czekać?
      3. Masz jakieś fajne pomysły? Czy blog będzie nudny itp.
      -*-
      Podoba mi się nowy wygląd.
      CZEKAM NA PROLOG!
      -*-
      Jak mówiłam wyżej: Nie pozbędziesz się mnie...
      -*-
      Z racji że wróciłaś chciałabym cię prosić o dedykację lub zajęcia miejsca pod Prologiem.
      -*-
      Mam nadzieję że Cię nie wystraszyłam
      -*-

      Żegnam, kocham, pozdrawiam i czekam na Prolog.
      'Tina :*

      Usuń
    2. No cóż, spodziewałam się takich komentarzy...
      Miło mi, że czekałaś cierpliwe, nie sądziłam, że są tu takie osoby.
      Miałam pomysł, aby pociągnąć tamtą historię jednak wychodziła ona beznadziejnie i ja nie chciałam, aby na blogu pojawiało się coś czego nawet opowiadaniem nazwać nie można.
      Miałam nadzieję, że może jednak spróbujesz przeczytać prolog następnego opowiadanie, ale jeśli nie, to nie zamierzam cię zmuszać.
      Jednak nie zamierzam się żegnać, ponieważ ja chcę wierzyć, że kiedyś jeszcze przeczytasz mój komentarz, nie ważne na jakim blogu, albo zwyczajnie wpadniesz zobaczyć prolog. Nie umiem się pożegnać na zawsze.

      Do zobaczenia.
      Mystery :*

      Usuń
    3. Hahaha tak wystraszyłam się! :p
      Hahaha nie wierzę, ale mnie nabrałaś :')
      Miejsce masz zapewnione kochana :*
      Dedykacji też możesz się spodziewać.
      Podczas przerwy pracowałam, pracowałam i pracowałam.
      Z początku nad moją wenę, a później nad zupełnie nowym opowiadaniem, a więc rozdziały są na zapas i prawdopodobnie dzisiaj wieczorem dodam prolog!
      Kocham cię <3 I nadal nie mogę uwierzyć!

      Pozdrawiam ^^

      Usuń
    4. No To uwierz!!!

      Haha

      'Tina :*

      Usuń
  4. JA! JA! JA! :3
    Ja czekam na prolog! <3
    Kochana! Cieszę się, że wróciłaś do pisania! ^^
    Twoje poprzednie opowiadanie było super, więc to też na 100000% takie będzie! *.*
    Szczerze mówiąc już nie mogę doczekać się prologu! I oczywiście rozdziałów! <3
    Ojeej *.* Na serio... Bardzo cieszę się, że tu jesteś i masz wenę na nowe opowiadanko! :3
    Wiedz, że na pewno będę je czytać i często do ciebie zaglądać! ^^

    No i chciałabym zaprosić cię do mnie! Jeśli masz czas i oczywiście ochotę, to wpadnij:
    http://violetta-la-historia-de-amor.blogspot.com/
    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/
    Pamiętaj - nic na siłę! :3 Ja i tak twoje opowiadanko będę czytać! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na prolog ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem!!!
    Wcześniej zaglądałam na blodża i myślałam,że już nie wrócisz [chociaż ciągle miałam nadzieję].
    A tu proszę...Co za niespodzianka *o*
    Zupełnie nowy blog ;-D
    Wszystko bardzo mi się podoba,naprawdę ;->
    Przeczytałam "notkę" do końca i jestem z Tobą ^_^

    Besos ;-^

    Teczka12

    OdpowiedzUsuń