poniedziałek, 29 grudnia 2014

Prolog




Czuję się jakby odebrano mi wszystko, odebrano siłę i chęć do kontynuacji mojej drogi.
Drogi, która potocznie nazywana jest życiem.
Bo czym więcej jest nasz żywot na Ziemi? Jest to wyłącznie droga, która kiedyś dobiegnie końca.
Wędrówka poprzez przeszkody tylko po to, aby napotkać śmierć.

Ludziom zależy by posiadać szczęście, ale gdyby postawili się na moim miejscu zrozumieliby, że to nie ma sensu. Ja już zrozumiałam. Pomimo, że cały czas jest to moim pragnieniem. Zwyczajnie staram się je zignorować, aby potem nie cierpieć tak jak cierpię teraz.

Jeszcze wczoraj miałam szczęśliwy dom i wierzyłam w marzenia.
Teraz jestem na ulicy. Moja mama zmarła, a jej kochanek mnie wydziedziczył.
Skoro i tak kiedyś umrę to chcę umrzeć teraz. Nie widzę sensu by to dalej ciągnąć.
Czas płynie wolno, a rany z pozoru się zabliźniają. Rzym to miasto tętniące życiem, ale teraz zatrzymało swój bieg. Jakby dla mnie. Tylko po to, abym mogła żyć w żałobie, z milionami problemów, które spadły mi na głowę. Problemów, które wywołują tylko ból i cierpienie.

Dużo ludzi znajduje się w sytuacji takiej jak moja. Dopiero my rozumiemy czym jest życie. Jest tylko złudzeniem, które potocznie daje szczęście. Nie ma czegoś takiego jak wieczne szczęście, wieczna radość czy wieczny uśmiech. Zrozumiałam to razem z akceptacją odejścia mojej mamy, która już kiedyś pomogła mi przywrócić wiarę w marzenia i szczęście. Było to tuż po stracie ojca. Teraz jednak nie mam nikogo kto mógłby odbudować moją wolę życia.

Pojedyncza łza spłynęła po moim policzku. Było to tak przyjemne, ale równie tak przelotne uczucie, że miałam wrażenie jakby to ta mała kropla chciała mi pomóc. Niestety, ale na marne. Płacz tutaj nie pomoże choć teraz najchętniej bym wybuchła najgłośniejszym szlochem. Tylko po co? Nikt nie musi wiedzieć, bo i tak niedługo umrę.

-------------------------------------------
No i doczekaliście się :)
Oto prolog nowego opowiadania. Co o nim sądzicie?
Swoją historię opowiada Lodovica. Tym razem będę pisała w pierwszej osobie.

Wyraźcie swoją opinię w komentarzach.

11 komentarzy:

  1. Ten blog jest o Diecesce. Tak?
    Podoba mi się prolog.
    Jest trochę dołujący ale to nawet fajnie.

    'Tina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I zaskoczę Was, blog nie będzie o Diecesce.
      Będzie on o parze, którą kocham shipować ^^
      Dowiecie się niedługo o jakiej :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Prolog mi sie podoba, nawet bardzo, ale w linku jest Leon y Vilu. Będzie Leonetta, albo raczej Jortini?
    z góry dzięki za odpowiedź i czekam a rozdział 1 :)
    Na pewno będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będzie tym razem. Nie umiem zmienić linku ;p
      Historia jest pisana oczami Lodovici :)

      Usuń
  3. Świetny prolog ;)
    Będę czytać ^^
    Tylko błagam, niech lodo nie będzie z Jorge ;(
    Grr... xD
    Przepraszam, że tak krótko i o niczym ale nie mam siły na nic lepszego ;c

    Pozdrawiam :)
    xMadelinex

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejj! *.*
    To jest świetne! <3
    Tak jak się spodziewałam... Ty nie umiesz napisać czegoś głupiego! ^^
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału!
    Pisz szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. super ale lodo i jorge super ze nie benda razem ale nwm moze byc z ruggero

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog cudny <33333333
    Jest taki przejmujący, smutny i jeszcze raz smutny...ale prawdziwy.
    Fajnie, że zaczęłaś pisać nowe opowiadanie.
    Jak miałaś ,, przerwę'' z pisaniem to myślałam, że skończyłaś już z blogiem ( miłe zaskoczenie, że zaczęłaś znowu pisać)
    Tak sobie czytam te komentarze i z tego co widać to chyba nie pójdziesz na łatwiznę i nie stworzysz gotowej pary ( znowu miłe zaskoczenie) chyba, że się mylę.
    Nie komentowałam Twojego poprzedniego opowiadania ( chodzi mi o tamten blog) ale mi się podobał.
    PS. Jak kiedyś będziesz chciała zrobić taką dużą przerwę w pisaniu bloga to napisz jakąś informację, że zawieszasz czy coś ( taka moja mała prośba).
    Czekam na rozdział pierwszy :) ;)
    Digital

    OdpowiedzUsuń
  7. BRAK SŁÓW *O*
    No,no,no...Kochana jestem pod naprawdę "wielkim" wrażeniem ^__^
    Czyżby chodziło o parę,taką jak Lodo i Ruggero?! Zgadłam?!
    Może lepiej nie mów,bo jeszcze się wyda ;-/
    Naprawdę bardzo zaintrygowała mnie nowa historia,dokładniej sama Lodovica...

    Czekam na 1 rozdział!!!

    Besos ;-^

    Teczka12

    OdpowiedzUsuń